.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهسازی بیمارستان آیت‌الله طبرسی با همکاری سازمان ملل
بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری در همکاری با دفتر اسکان بشر سازمان ملل بهسازی می‌شود.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی  و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه در طراحی بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی بازنگری خواهد، گفت: بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری در همکاری با دفتر اسکان بشر سازمان ملل بهسازی می‌شود.

 

او افزود: سازمان مجری و دفتر اسکان بشر سازمان ملل برای بهسازی بیمارستان‌ها در بخش طراحی و اجرا، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند که بر اساس آن مقرر شده تا برای بالغ بر ۴ هزار تخت بیمارستانی مطالعه کاملی انجام شود.

نبیان گفت: با دفتر اسکان بشر توافق شده تا بعد از مطالعه عناصری سازه‌ای، ۱۱ بیمارستان با مجموع ۴ هزار تخت بیمارستانی بهسازی شوند که در حال حاضر نیز بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری با ۳۶۹ تخت بیمارستانی در برنامه بهسازی قرار دارد که این بیمارستان اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

او افزود:همکاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با دفتر اسکان بشر به سه بخش تقسیم شده است. بخش نخست آموزش مشاوران، پیمانکاران و کارکنان فنی سازمان مجری است.

 

او افزود:بخش دوم نیز توسعه ظرفیت است که مطالعه و تدوین آیین‌نامه‌ها را منجر می‌شود و بخش سوم نیز تداوم همکاری در بخش اجرا است که در این بخش همکاری برای بهسازی بیمارستان ساری در حال انجام است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.